fredag 31 oktober 2008

Gå inte på dans i klackar

Dom gör ont på mig när du trampar på mina tår med dom...

Multitaskar stort nu. Borstar tänderna och bloggar samtidigt. Troligtvis skulle det gå fortare att göra en sak i taget eftersom skriva på tangentbord med en hand inte är helt lätt...

Är precis hemkommen från dansen nu. Hade riktigt trevlig, och känner att jag har dansat riktigt bra idag för en gång skull. Sista dansen var jag het! Sjukt bra dansade jag. Enligt mig iaf.
Resten av dagen har också varit bra. Gym på morgonen. Lite sega var vi, men jag kom igång där ett tag. Sjukt stel i benen nu. Förmiddag med skrivning av dagordning till mötet och sen iväg för att fixa frimärken till det lilla paket jag skulle skicka idag. Hoppas det kommer fram imorgon. Eller är det helgdag imorgon? Jag har ingen koll... Sen var det utbildning, som var jättebra. Fick lära mig massor om skolan jag går på vilket känns jättebra inför ambassadörsarbetet som jag ska göra.
Första Smaskmötet då? Jorå, det gick smidigt det också. Det var mest jag som pratade, men jag hoppas att dom inte störde sig alltför mycket på det. Dom hade sin chans att prata sen på slutet. Jag tror arbetet kommer rulla på bra nu. Det kommer bli ett fint år för Smask :)
På vägen hem från mötet svängde jag förbi utbildningen igen och kom lagom till pizzan, så jag slapp laga mat själv :)

Fick en armbåge rätt på läpparna på dansen. Det gjorde lite ont, och läppen svullnade upp lite, men mest blev jag så grymt förvånad. Svullnaden har gått ner nu iaf.

Imorgon är det stan med Elin som gäller.

//Gräset glittrar

Inga kommentarer: