tisdag 7 oktober 2008

Någonting att äta...någonting att dricka

Jag är verkligen inte sugen på mat just nu. Men jag borde äta. Har precis tränat balance och snart är det dags för bugg. Skulle önska att jag hade tid att slänga ihop några scones, men det känns lite tajt om tid...

Imorgon ska vi ha vårat bandmöte iaf. Ska försöka svänga ihop nåt gott på morgonen för att mätta pojkmagarna. Hade tänkt åka till Lule på torsdag, men det varker som att vi måste gå på ett metodikmöte antingen onsdag eller torsdag, så jag måste iaf stanna på det.
Måste även slå in raringens presenter. Jag har ju en massa lådor i källaren, så detska ju inte vara några större problem. Bara få det gjort.

Önskar att jag hade spenderat mer til med min ängel när jag var hemma. Hade värsta planerna på vad vi skulle göra, och så springer tiden iväg från en och så plötsligt ska man åka hem...

Duger den här bakgrunden bättre ziz?

//Eat

Inga kommentarer: