tisdag 7 oktober 2008

Chai!

Tyck nu inte att jag är äcklig, men jag kommer gå och lägga mig utan att duscha. Grejen är den att när jag kommer hem efter en träning och klockan är halv elva, då är det lite kört för mig att duscha. Mitt hår tar ca 4 timmar på sig att torka, och går jag och lägger mig med blött hår är det nästan lika bra att duscha igen på morgonen. Så därför väntar jag med duschen till imorgon. åste ändå kliva upp för att hinna plocka ihop i lägnheten och baka nåt gott innan pojkarna och Elin kommer över för bandmöte.

Har lyckats blanda till min alldeles egna chailatte idag :) Fick med mig chaithe hemifrån och idag provade jag att använda det i en mugg varm mjölk och lite sirap. Mycket mumma. Kan komma att bli en stor favorit. Frågan är vad som är nyttigast, chailatte eller varm choklad. Det är ju inte mycket sirap jag häller i, men det är dock sirap.

Ibland önskar jag att jag var blond. Jag tror inte att jag skulle passa i det, men det vore kul om jag gjorde det. Det skulle inte heller vara värt tiden, pengarna och slitandet på håret. Men som sagt, ibland önskar jag. Vore kul att testa på. Har ju testat dom allra flesta andra hårfärger man kan ha.

//There will be a tomorrow

Inga kommentarer: