torsdag 9 oktober 2008

Host host

Min hosta är inte bra nu ikväll. Har blivit sämre och sämre ju senare det har blivit.
Mycket trevlig kväll trots att inget fungerade vad gäller bränna ut filmer från datorer. Morr. Höll på hur länge som helst och ändå fungerade det inte.
De andra har precis gått hem och jag ska snart gå och lägga mig. Ska ju trots allt upp i gymmet kl 9 imorgon...

Har varit en konstig dag på många sätt. Vissa av mina vänner har drabbats av sorger som jag har svårt att handskas med. Jag vet helt enkelt inte vad jag ska göra. Vill vara ett stöd för dem men vet inte hur mycket stöd dom behöver egentligen. Andra vänner har uttryckt sig kryptiskt eller betett sig på ett sätt som får frågor att poppa upp. Jag vill inte annat än finnas till för den som behöver det, och jag hoppas de vet om det.

Lämningarna från kvällen (ett antal vinglas, vinflaskor och godispapper) lämnas på diskbänken för att kanske tas hand om imorgon innan vi far till Lule. Jonas och Filip har lovat att deras soundcheck inte ska ta mer än en timme, men man vet aldrig med ljudtekniker... Vill bara komma iväg i tid så jag hinner leta jacka. Och på kvällen får jag träffa min prins!

//Love

1 kommentar:

Anonym sa...

Inte trodde jag lillsyster skulle kunna bli thédrickare? Var skall detta sluta?? Voi, voi...

Vad duktig du varit att blogga de senaste dagarna (till skillnad från somliga onämnbara.. ähum)! Och jag som knappt haft tid att sitta vid datorn, tänk vad mycket jag hade att läsa!

Lillgossen är knepig. Jag fick hämta hem honom igår från dagis för han bara grät. Inklusiva under fruktstunden! Men, när vi kom hem var det inget fel alls utan bara full fart. Så idag fick det bli dagis igen, men lämningen var inte alls trevlig. Stora tårar... Usch, usch, usel mamma.... Och han hade inte blivit speciellt mycket gladare när jag ringde en stund senare! Antingen är han på väg att bli sjuk igen eller så har verkligheten slagit honom = det är här han ska vara varje dag och det måste han fixa UTAN mamma.
Fy.

*kram*