torsdag 23 oktober 2008

Bländad av solen

Man kan säga att planerna ändrades under dagen.
Jag pluggade på förmiddagen, och lyckades faktiskt med konststycket att börja skriva! :) Känns dock som att jag bara flummar på, men jag håller mig ju till ämnet så...
Se kom jag på att jag var tvungen att fara till skolan för att lämna tillbaka en mikrofon till service och ändra balancetiden hos dem också.
Sen gjorde jag misstaget att gå till kåren. Till mitt försvar ska sägas att jag ville träffa Elin och att jag var hungrig. Elin hade hunnit gå därifrån men jag hittade annat sällskap att äta lunch med. Och efter det hittade jag ljudarna att sällskapa med... Hade tänkt dra en snabb repa till jysk mm som sagt, men det drog ut på tiden det där sällskapandet. Som det brukar göra när jag hänger med ljudarna... Så tillslut ansåg jag att det var för sent för att göra något annat än att gå hem igen.
Skulle ju fara till Lule för att sjunga med kvintetten, men raringen ringde och sa att det blev inställt. Kommer fortfarande fara till Lule, men nu åker jag lite senare istället. Tänkte stanna där ända till på lördag. har ändå inget för mig imorgon mer än plugg, och det kan jag lika gärna göra hemma hos honom.

Jag oroar mig något kopiöst över Smask just nu. Jag behöver verkligen hjälp. Vad ska jag göra om jag inte hittar någon som vill ha dessa två poster som saknas? Varför vill ingen hjälpa till? Vad gör jag fel? Varför är folk på den här skolan så lata ibland? Irriterad? Jag? Neeeej....

//I'm gonna sit right down and write my self a letter

2 kommentarer:

Anonym sa...

Om det känns bättre så är det så här varje år... Det brukar lösa sig i slutändan, men det är klart det är jobb som löser det.

Anonym sa...

Hej Åsis! Snackade med Feden lite lätt idag, han kanske kan vara intresserad av ekomoniposten. Om du hör av dig och tjatar lite kanske han vill hänga på! :)