tisdag 21 oktober 2008

Ändrat

Det blev inte Serre Chevalier i vinter. Det var fullbokat, så istället blev det Chamonix. Inte fy skam det heller, men jag var ju lite inställd på Serre, och så ringer raringen mitt i allt prat om kläder, dans och hur många syntar vi ska ha på spelningen, och säger att det var fullt till Serre. Jajja, huvudsaken vi får åka skidor tillsammans är vi ju nöjda.
Bandmötet gick smidigt. Dock växer projektet mer och mer för varje gång vi ses. Sjukt många instrument behövs, vilket betyder massa kanaler på mixerbordet. Massa ljus är planerat, vilket betyder att vi behöver få sponsring nånstans ifrån. Inget Brittan utan dans, vilket betyder att jag måste snacka in mig hos några såna också. Och så måste vi prata med radio, och nån måste fixa marknadsföringen. Ja, som sagt, projektet växer. Vet inte om jag vågar gå till repet på onsdag. Då kanske det blir ännu större...

Imorgon är det AUO-grupparbete, möte med musik och tävlingsansvarig, balance och bugg som står på schemat. Nu måste jag gå och sova, för jag har en gå-till-skolan-tillsammans-dejt med pojkarna imorgon.

//So hot

1 kommentar:

jlindbergh sa...

Ja Chamonix blir bra det me! Lillasyster kanske får med en kompis också, men hon Linnéa vet först imorgon hur hennes semester ser ut så vi får väl se till att boka då så fort allt e klart!