söndag 12 oktober 2008

Kanske inte rätt

Är hemma i Pite nu igen. Vi tog en promenad (inte mitt påhitt, men vi hade inget bättre för oss) och hann hem för att äta en snabb lätt lunch innan jag var tvungen att skynda till bussen.
Jag är inte alltid på strålande humör, tro det eller ej, och tyvärr går det oftast ut över min älskade. Förlåt raring.

Väl här gick jag till acusticum med förhoppning om att det skulle vara nån som jobbade där i receptionen idag, men tyvärr. Så jag är tvungen att lägga balancen nån annanstans. Är rädd att larmet går igång annars. Jag har helt glömt bort att dubbelkolla det i veckan, så jag vågar inte chansa. Men det ska inte vara så svårt att hitta nån annanstans att vara. Bara alla får reda på det på något sätt så ska väl allt gå bra.
Och senare är det tävlingsträning som gäller :) Hoppas bara att det är nån mer än jag och Robin där...

//If you have a bad day

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag provade att sjunga idag med kören faktiskt. Och det... gick. Inte tillbaka till normalt riktigt ännu, de flesta tonerna sitter där de ska men jag får slita för det och rösten är hes och eländig efteråt. Borde nog egentligen vilat ett tag till, eller hur? Jaja....

Jaså, det blev byte av jacka. Är den röd eller rosa? Och mörkestönten min undrar förstås vad det är för märke på nyinköpen (ja, fleecen också)?

Vi spelade Keops pyramid på min tid.

*kram*

Anonym sa...

BTW - nya bilder på familjeliv.se... Bara så du vet.