tisdag 28 oktober 2008

En ledig dag

Gymmade imorse. Mina ben tyckte nog att jag tog i lite väl, men jag hade äntligen träningslust och är någorlunda frisk, så jag tog chansen. Fick även sällskap av Pär på slutet också.
Annars har jag inte gjort många knop idag. Har bara tagit det lugnt, njutit av att jag är klar med AUO:n och sjungit lite sångläxa och Britney.
Tänkte dammsuga lägenheten innan jag drar iväg till balancen. Kanske får ett helt gäng pojkar att böja och bända idag. Ljudarna funderade på att gå idag.

Annars har ansökningarna till mindre poster i Smask börjat trilla in. Vissa poster är ju som väntat mer populära än andra. Jag hoppas bara att jag får sökande på allt. Annars blir jag tvungen att gräva mer i upplevelsebyttan.

Min hall-lampa har gått sånt... Det mest irriterande med det är att jag glömmer bort det varje gång jag kommer hem, så jag försöker tända den, blir överraskad över att ingen mirakulöst nog har varit hemma hos mig och bytt den, och tvingas krypa fram i mörkret för att hitta lysknappen i rummet som gör att lite ljus spiller in i hallen och gör det möjligt att hänga upp jacka och knyta upp skor.

//Love is all you need

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha, precis så har jag det också nu! Hallampan, försöker tända den varje dag. Man är inte smartare än man gör sig...