måndag 27 oktober 2008

Många valmöjligheter

Detta är mina valmöjligheter:
- En som egentligen inte vill hjälpa till, särskilt inte när vi verkligen behöver som mest hjälp.
- En som bara är i Pite en vecka per månad.
- En som jag inte känner överhuvudtaget, men som väntar sig att jag ska komma och be honom att ta posten.

Just nu lutar det åt han som bara är i Pite en vecka per månad. Han är ju genuint intresserad iaf. Och han vet vad det hela handlar om. Plus att det är en Han. Det finns ju alltid mail och telefon.

Annars har jag haft en lååång dag med AUO utan att jag lärde mig speciellt mycket. Positivt är att den kursen nu är avslutad, negativt är att det börjar en ny nästan likadan, men med annat innehåll på måndag.

Har pratat med guldgossen idag. Vi hade hur kul som helst idag. Spenderade minst 10 minuter med att vråla som en jättebamsing till björn åt varandra. Jag skrattade mer än jag gjort på länge. Underbart!
Nu ska jag snart pallra mig iväg till Nils för lite rep/inspelning. Bara dom behagar ta sig hem från skolan nångång.

//Livin la vida loca

1 kommentar:

jlindbergh sa...

Jag röstar på han som vill!

...och om Nillepille är guldgossen då får väl jag vara silversurfaren.
Surf surf!