söndag 12 oktober 2008

Nähepp

Gårdagen var väl inte någon höjdardag direkt. Först den ofrivillga ensamhemmaheten, sen en snabb sväng på stan med Mats och Johan för att dom skulle få äta, och jag skulle köpa mig fleecetröja äntligen. Jag hade fortfarande inte fått tillbaka pengarna, men Johan var snäll och betalade åt mig så länge. Får se till att fixa det där med pengarna på måndag. Kändes onödigt att gå dit och klaga en lördag. Vad kan dom göra då?
Sen var det tydligen inplanerat att vi skulle spela minigolf inomhus. Jag var inte sugen på det. Varken innan, under, eller efter. Men det var trevligt att träffa Johan, Linus och Erik iaf...

Kvällen var desto bättre med dans-EM/VM (Johan var inte lika intresserad), sen zappade vi mellan stjärnor på is, barngalan och en vampyrdokumentär. Kvällen avslutades med några timmar Chefrens pyramid. Kommer ni ihåg det? Ni som gick i skolan ungefär när jag gjorde det (högstadiet)? Det var ett matteprogram på datorn. Tydligen fanns det ett som hette Keops pyramid innan för er som är några år äldre än mig... Kul är det iaf. Särskilt nu när jag sitter och spelar med min alldeles egna civilingenjör. Vi är ett bra team.

Idag skulle vi ju ut till Storheden för att köpa julklapp åt Nilas, men som tur var ringde jag först för att höra om det fanns kvar, och det gjorde det inte :( Vad ska vi nu hitta på? Det som var en så bra present. Kanske kan hitta nåt liknande på nätet...hmm...
Så nu vet jag inte riktigt vad vi gör innan jag måste åka till Pite. Hitt på nå.

//Nightmares

Inga kommentarer: