tisdag 14 oktober 2008

Kvällsmys allena

Stannade bara på en av buggträningarna ikväll. Det är ju egentligen två på rad (en och en halv timme var) men jag såg på en gång att det skulle vara så där överdrivet många tjejer igen på andra träningen, och då kändes det bättre att åka hem och ta det lugnt.
Så nu sitter jag här, har druckit upp min mugg med chailatte, och pratar med lite folk över nätet.

Fick ännu ett tecken på att det här inte riktigt är min dag nyss i och med ett mail om att black boxen inte var ledig det datum som vi ville ha den. Sablar! Mailade tillbaka och frågade om ett annat datum. Det är lite svårt att hitta nåt där vi alla kan, och som vi hinner repa till. Håller tummarna för att det andra datumet funkar. Vore så skönt att ha det fixat...

Annars hoppa sjag fortfarande på ett mirakel ang examinationsveckan, men jag har som sagt mina tvivel. Försöker trycka på det faktum att risken är stor att folk inte kommer på tentorna utan satsar på Smask istället.

//Toxic

Inga kommentarer: