torsdag 23 oktober 2008

Nyvaken

Det blev lite sent igår. Vilket innebär att jag är trött idag...

Jag gjorde mer sysslor än bara betala räkningarna igår. Jag var till skolan på eftermiddagen och fixade med en massa prylar som ändring av balancetid, texter mm. Kände mig riktigt duktig när jag for hem. Kunde stryka massa saker på min att-göra-lista. Små saker, men ändå. Typiskt sånt som man aldrig tar sig för att göra.
På kvällen var det ju dags för rep. Det gick ganska bra. Dock var det ju kväll och jag sjöng, vilket innebar att jag hostade ganska mycket. Men det gick ganska bra iaf. Kände inte alltför mycket i halsen. Just nu har jag lite ont, men det är ju inte ovanligt att jag har ont i halsen på mornarna nu. Efter repet gick vi hit hem till mig och fikade. Jag hade bakat sockerkaka. Inte med tanke på bandfika, utan mer med tanke på kvartettfika idag, men jag har muffins i frysen. Får ta med dom istället. Och det var anledningen till att det blev lite sent. Satt och pratade till sena natta.

Idag är det plugg igen. Skulle även vilja ta mig bort till Backen och affärerna som ligger där. Hade hoppas på sällskap från Elin. Vi har inte pratat på en evighet. Träffades ju igår, men dels så var ju faktiskt alla pojkarna med då också plus att Elin inte mådde så bra så hon gick hem tidigt. Men Elin ska jobba i skolan hela dagen säger hon :(
Sen ska jag ju även fara till Lule för sång med kvartetten.

Dags för frulle!

//Bright side of life

Inga kommentarer: