onsdag 29 oktober 2008

Stenhård mage

Har tränat mycket mage både idag och igår. Märkte idag hur träningsvärk släpper efter ett tag, bara man tränar lite till. Tåls att tänka på. Mina ben känns ju stela som lyktstolpar idag. Kanske borde ge dom en rejäl omgång när jag cyklar ner till stan...
Attans! Kom på nu att jag hade tänkt gå på kårfrukosten idag... Järnspikar. Glömde helt bort det igår när jag satte väckarklockan. Jajja, inge att göra åt.
Så idag blir det alltså en tur ner på stan för att fixa lite inför Halloween. Ska även kika på lite annat. Tänkte läsa lite barnkörsmetodik idag också, så jag har det gjort inför nästa veckas föreläsning. Sen är det rep ikväll.

Humöret är bättre idag iaf. Tror att stadstrippen kan få det att bli ännu bättre. Skönt att komma ner, var ju ett tag sen jag var där. Och skönt att göra annat än bara vara uppe i studentbubblan.
Johan kanske har fixat extrajobb åt mig. Och det har med mitt blivande yrke att göra. Skriver mer när det är klart.

//What a day for a daydream

Inga kommentarer: