lördag 25 oktober 2008

Förstörda kvällsplaner

Åh vad jag inte har lust!
Är tvångsinkallad att jobba på kåren ikväll.
Hade planerat att bara gå och lyssna när dom spelar och sen gå hem och ta det lugnt i soffan. Kanske en tidig sängläggning. Men icke. INGEN annan i NÅT barlag kunde jobba. Eller kunde och kunde. Jag har en känsla av att en del kom på mer eller mindre bra ursäkter. Jag önskar att jag hade stannat i Lule och gått med Johan på tacokväll hos Andreas och Anna-Karin istället...
Annars har vi inte gjort så mycket idag. Johan hade grabbfrukost imorse, så jag hade förmiddagen för mig själv. Sen gick vi en sväng på stan för att boka GTH-world tour och kika på lite annat. Såg bla småflickor dansa cheerdance till förmån för rosa bandet.

Nu ska jag snart ta cykeln och trampa den låååånga vägen till kåren och se så att barlaget har gjort det dom ska. Det är ju ett nybörjarbarlag, för att göra kvällen ännu bättre liksom... Om det är lite folk så går jag hem tidigt, vilket jag har fått "tillåtelse" att göra. Jag vill inte ha ännu en kväll som senaste loungen. Men samtidigt så är det löningshelg, så den turen har jag väl inte.

//People always tell me

Inga kommentarer: