onsdag 8 oktober 2008

Heldag med grabbarna och Elin

Det blev en heldag. När "bandet" hade samlats pratade vi lite om när vi vill visa upp våra fina kunskaper och kom fram till att kåren är bokad hela terminen, vilket gjorde att vi bestämde oss för blackbox. Ska bara försöka boka den och hoppas att den dag vi vill ha är ledig. Inte lätt att få ett helt gäng människor att kunna spela samma dag... Ser fram emot att leta repdatum...
Vi bestämde även ett rep och vilka låtar som ska repas den dagen. Vi har åtta låtar just för tillfället som är bestämda (såna som jag har velat sjunga länge) och vi satsar väl på tio. Bara att leta vidare.
Efter fika (mycket gott med en perfekt kladdkaka och ekologisk blåbärsglass) och ganska mycket snack så droppade allt fler av. Tänka att vissa faktiskt har viktiga saker att göra... Till slut var bara Elin och jag kvar. Vi tittade lite halvt på en skidfilm och pratade lite om allt möjligt innan vi gick till skolan för att hämta upp pojkarna igen för att traska ner på stan och försöka lätta upp Elins humör. Vi åt lätt lunch och sen tittade vi lite slött i olika butiker. Jag köpte en rosa kalender (rosabandetkampanjen igen) och sirap till mina chailattes :)

Nu har jag hunnit äta lite middag och letat igenom alla mina garderober efter min enda pyjamas. Har hittat linnet, men kan inte förstå var byxorna har tagit vägen. Och jag som gillar dom så mycket! Ligger dom hemma kära mor? Jag tog inte hem dom nu, men jag kommer inte ihåg om jag hade med dom hem i somras... Just nu har jag ett par mjukisbyxor, men det var ju inte riktigt det som var meningen. Vi ska ha pyjamasparty ikväll. Jag, Elin och pojkarna. Vi ska dricka vin, äta godis och titta på chickflicks. Nice! Men hur ska det gå utan pyjamas :( Inte bra.

Måste även slå in älsklingens presenter. Ska ju till honom imorgon. Längtar!
Ska även träna med Elin i gymmet på morgonen, sen måste jag göra en AUO uppgift, och sen drar vi till Lule. Vilka? Jojjomen, jag Elin och några av pojkarna :) Jag stannar ju dock ända till på söndag tänkte jag. Vill spendera en massa tid med det bästa jag har. Saknar...

//Vill hitta den sa pulvret

1 kommentar:

jlindbergh sa...

Jag har nog en liten present till dig också... :)