onsdag 15 oktober 2008

Träningsförbud

Elin gav mig träningsförbud idag. Jag som hade klivit upp i tid och släpat mig ner till gymmet, och så säger hon att jag inte får träna. Hon tyckte att min hosta och min lilla halsont räckte som anledning. Jag vet inte vad hon pratade om...

Har fortfarande inte löst problemet med var och när vi ska spela. Hata lokalbokningar. Att det ska va så jäkla svårt... Försökte boka en lokal via skolans bokningssystem nu, men det gick inte alls. Sidan ville verkligen inte samarbeta. Så nu är jag lite irriterad på det också.
Jag hoppas dock att den här dagen blir bättre än gårdagen. Jag får väl se det positiva: nu när jag inte tränar så har jag mer tid för det jag har på min att-göra-lista. Dvs plugga, städa, diska. Kul va?
Men först är det frukost och dusch som gäller.

//Goodmorning sunshine

Inga kommentarer: