tisdag 21 oktober 2008

Jobb, jobb

Borde verkligen inte blogga nu, men jag känner mig tvingad att uppdatera (eller så har jag ingen lust att plugga helt enkelt).
Har gjort grupparbetet nu. Jag ska dock fixa till layouten här hemma. Kombinationen Word, som alltid gör precis som det vill utan att fråga, och mac, som jag inte riktigt behärskar, gjorde att vi helt enkelt fick strunta i att försöka fixa layouten på skolan. Jag ska försöka brottas med word här hemma istället...
Sen hade jag ett möte som resulterade i att jag inte har någon musik och tävlingsansvarig längre. Risken fanns att hon skulle opereras just då, och det är en risk ingen av oss ville ta. Jag har några som jag ska fråga, men jag oroar mig självklart för det hela. Hade ju kunnat fylla upp med upplevelseettor, men jag vill ha någon som faktiskt har sett Smask förr...
Nu har jag ätit och eftersom jag inte har mer att skriva så...japp word, här kommer jag.

//Sjung, sjung, sjung

Inga kommentarer: