onsdag 29 oktober 2008

Borde sova

Undrar hur många människor som bloggar/chattar/kollar mailen när dom egentligen borde sova...

Har precis kommit hem från bandfikat hemma hos Elin nu. Repet gick sådär. jag är inte direkt nöjd. Jag önskar att min bröströst vore bättre, starkare och hade ett större omfång. Men vad är sånglektioner till för? Har ju i princip jobbat med det sen jag kom till den här skolan, och visst har jag blivit bättre, men inte så bra som jag vill vara. Finns så många på den här skolan som är så grymt mycket bättre än mig, och det är väldigt lätt att få mindervärdeskomplex (heter det så?). Så jag känner mig så nedstämd som jag brukar göra efter dansträningarna. Som att jag inte duger till nåt. Eller nedstämd är fel ord. Jag kände mig inte på topp direkt efter repet, och hade jag bara gått hem alldeles ensam i min stora lägenhet, så hade det nog dalat ganska snabbt, men nu hade vi ju bandfika, och då blev det bra igen. Jag gillar mina vänner ibland.

Ska gymma med två av dem imorgon. Jag och Pär ska försöka hålla Johan vaken. Tänkte köra ben imorgon igen, och armar på fredag. Blir nog bra det där. Ska även kanske försöka läsa barnkörsmetodik imorgon. Blev inget av det idag... Annars har jag ju fredag på mig också. Har även studentambassadörsutbildning imorgon, Smaskmöte och dans på kvällen. Hoppas för allt i världen att det är roliga människor på dansen. Jag orkar inte med ännu en kväll då man känner sig sämst i världen på allt.

Vi kan ju alltid önska att det ramlar in fler ansökningar till Smask imorgon och på fredag. Vissa poster är det tunnt på (läs ingen som sökt).

//Jag ska fånga en ängel (Fast jag har ju redan en! Krya på dig!)

1 kommentar:

jlindbergh sa...

Va? Jag är inte sjuk..