lördag 11 oktober 2008

Ensam hemma 2

Jag trodde ju iaf att jag skulle få helgen tillsammans med raringen, men nejdå. Han stack iväg på repetition imorse. Har ingen aning om när han kommer tillbaka, så jag vet inte riktigt vad jag ska göra faktiskt. Har spelat puzzle quest hela morgonen... Borde egentligen försöka sjunga (vet fortfarande inte vad halsen kommer tycka om saken) men jag har ingen större lust. Kanske gör det imorgon istället.
Det blev film hemma här igår istället. Bara han och jag. En fairytale, fast vi började titta för sent, så jag somnade ganska snart tyvärr...
Vi hade pratat om att åka ut på storheden för att köpa julklapp till Nilas (jag vet att det är en aning tidigt, men vi vet vad vi vill köpa, och vi vill inte att det ska försvinna) men som sagt så vet jag inte när han kommer hem, så vi får se.

Nu har jag bestämt mig. Jag ska gå ut och göra ett nytt försök med fleecejackan, och har jag fortfarande inte fått tillbaka pengarna för jackan jag lämnade tillbaka så ska jag gå och prata med dom... Det är planen. Måste bara göra mig fin först så jag inte skrämmer slag på folk.

//Hejdå

Inga kommentarer: