måndag 6 oktober 2008

Nybadad

Har haft en väldigt produktiv eftermiddag. Förutom att handla en massa bra saker som behövdes på stan, så lyckades jag även köpa födelsedagspresent åt världens bästa, köpa rosa diskhandskar och rosa disktrasor. Allt till stöd för rosabandet, och för att göra mitt kök ännu lite finare såklart :)
Efter stadstrippen var jag tvungen att vara med på Stilmötet.
När jag kom hem lagade jag god mat (tortelini med tomatsås, soltorkade tomater och pesto) gjorde klart en av AUO uppgifterna, mailade en massa viktiga mail och tog ett avkopplande skumbad. Hade till och med en lermask att pryda ansiktet med. Underbart. Fick för en gång skull även till en bra badtemperatur.

Tyvärr går Smaskandet lite för segt framåt för min smak, men jag gör allt i min makt för att det ska gå fortare. Det kommer hur som helst bli bästa Smask hittills. Har fått några upplevelse-ettor på kroken, men det var ju inte så väldans oväntat heller. Det känns bra att veta att en hel klass är så villiga att vara med och hjälpa till.

//Let the world be pink

Inga kommentarer: