torsdag 16 oktober 2008

Kändis

Jag blev intervjuad TVÅ gånger igår. Inte illa. Journalistettorna hade en intervjuuppgift och två av tjejjerna tycket det var bra med en intervju av Smaskgeneralen. Men vad svarar man på: "vad vill du med Smask 2009?"...öhh.Jag vill ju bara ha folk som hjälper mig. Det är det viktigaste känner jag. Sen löser vi resten sen. Jag känner att jag inte kan tänka så mycket på allt annat som kommer senare när jag har sån panik över om jag kommer kunna få ihop min kommitté eller inte. Har slut på folk att fråga.

Har kommit på lösningen på Nilas julklapp-problemet. Ska bara ringa ett samtal senare, så kanske allt är kirrat och klart.
Jag lyckades göra allt som stod på min att-göra-lista igår :) Pluggandet är ju inte klart, men det hade jag inte väntat mig heller. Det behövs några dagar för det. Jädrans. Jag behöver ju hjälp från syster inför morgondagen. Sjuttsingen... Och jag som ska till Lule ikväll... Men jag kanske kan ringa när hon har kommit hem från jobbet, eller om du ser det här och ringer när du har lite tid ;) Jag behöver en ganska kort folkvisa. Gärna som går att sjunga i kanon eller har enklare stämmor.

Idag är det lite mer plugg som gäller, sen ska jag till skolan för att göra en gruppuppgift inför måndagen och sen bär det av till Lule för att sjunga lite.
Lokalproblemet inför spelningen kvarstår, fortsättning följer...

//Say you, say me

Inga kommentarer: