torsdag 9 oktober 2008

Mina lår skriker åt mig

Lyckades pallra mig upp till gymmet imorse. Faktum är att jag vaknade en halvtimme innan klockan ringde, och då hade jag satt den med tanke på att jag skulle få snooza lite också. Men pigg var jag.
Det gick ganska segt i gymmet dock. Var ju ett tag sen jag var där, så mina lår tyckte inte riktigt om mig. Man kan nog säga att dom fick ett bryskt uppvaknande. Jag ser inte fram emot att försöka gå i trappor dom närmaste två dagarna.

Annars har jag fått i mig frukost (åt mannagrynsgröt med min alldeles egna äppelmos) duschat och gjort klart en AUO-uppgift. Duktigt Åsa. Nu har jag bara packandet kvar innan jag är redo att fara till storstan. Måste ju packa ner lite saker eftersom jag ska vara där hela helgen. Och imorgon tänkte jag ha en stor pluggardag. Kanske ska ta med sångläxorna också. Det vore bra att öva lite sånt. Hoppas bara rösten håller.

Vi måste boka skidsemester! Jag är sugen på Serre Chevalier, och jag tror nog att raringen går med på det också. Bäst att packa ner katalogen så kan vi sitta och bestämma saker i helgen.
Elin och Chrisma ska till Happis på lördag. Jag är sugen på att åka med faktiskt. Jag har inget jag behöver på Ikea eller någon annan av Happis alla affärer, men det hade ju inte dom heller... Men jag åker inte om inte sötnosen också vill följa med. Sen så har jag inte frågat brudarna om dom vill ha nåt sällskap heller. Man kan ju inte ta såna saker för givna.

Syster: Hoppas lillprinsen har blivit lite gladare nu. Det gör ont i hjärtat när jag hör om hur ledsen han är, och jag kan bara anta att det är ungefär hundra gånger värre för dig som dels är prinsens mor (det gör nog dig till drottning) och dels tvingas lämna det söta lilla knyttet när han är som allra lessnast (snyggt ord va?). Hoppas bara att allt blir bra snart.

//Min man

1 kommentar:

Anonym sa...

Vi åker med en buss, satt lappar om det på skolan, kommer inte ihåg med vilka. Ellen skulle med också. dEt är nog bara att anmäla sig till vilka det nu var (chrisma vet kanske?) Om du vill med.