söndag 26 oktober 2008

Trööött

Hjälp, när sov jag så här länge senast? Och ändå är jag trött. Kan vara för att jag inte kom i säng förrän halv fyra. Lite folk? Nää, bara dom första 2 1/2 timmarna... Sen var det full rulle. Brukar normalt tycka om det så man får nåt att göra. Men den här gången hade jag bra mycket hellre haft lite folk så jag fick gå hem. Humöret sjönk bara mer och mer under kvällen, men jag tror att jag lyckades maskera det bra. Tillbringade den mesta tiden med att städa baren, plocka flaskor och disk och hjälpa till med babsen. Inte så mycket interaktion med folk med andra ord. :)

Idag är danssöndag. Jag tänkte tillbringa förmiddagen med att öva Britney, både dans och sång, sen är det balance, bugg och boogie. Kommer vara helt slut när jag väl får komma hem... Undrar när jag får äta middag?

//Give me your hand

Inga kommentarer: