tisdag 21 oktober 2008

Ta det lugnt

Buggen var inget vidare. Var inte alls på danshumör, så det fanns absolut ingen anledning att stanna på andra träningen. Blir sådär ibland när jag känner att jag inte dansar bra. Hoppas träningen på söndag går bättre. Då är det ju boggie också :) Det blir en hejdundrande söndag kan jag lova. Träning på träning på träning. Bara hoppas på att allt går bra så man har nån energi kvar på slutet.
Sen jag kom hem har jag inte gjort så mycket mer än duschat och slappat i soffan framför Pelikanfallet. Undrar om jag har sett den förr? Jag tror inte det, jag har nog bara hört talas om den.

Har köpt en massa frukt idag. Ska bli bättre på att äta sånt. Fruktsallad är ju faktiskt enormt gott.
Imorgon har vi första Brittanrepet :) Annars är det bara plugg för hela slanten. Måste ta och börja ordentligt med uppgift 5. Får hoppas att det flyter på bra, så kanske jag hinner med lite andra ärenden också om jag har tur. Bara jag inte drabbas av skrivkrampen Elin har haft idag...

//Music is my way of thinking

Inga kommentarer: