onsdag 8 oktober 2008

Busy morning

Har hunnit duscha, städa igenom hela lägenheten (eller..ja...plocka ihop iaf) diska berget som fanns på diskbänken, ätit frukost, handlat och bakat kladdkakan som står i ugnen för tillfället.
Känner mig riktigt nöjd med morgonen. Pojkarna och Elin borde komma vilken minut som helst.
Funkar blåbärsglass med kladdkaka? Det borde gå tycker man, men jag har aldrig provat.
Just det! Jag har även satt upp alla kakeldekorationer. Ska se om jag kan få till nån bra bild sen.

Kanonväder idag. Solen skiner och allt är vackert. Dock var det is på vattenpölarna när jag cyklade och handlade. Jag tror nog sommaren är slut nu...
Mina nya rosa diskhandskar gjorde diskningen mycket roligare. Kanske måstehandla på mig några såna där. Bra att ha sen när det inte är nån rosabandetkampanj och man fortfarande vill diska rosa :)

Har kommit fram till att ekonomiposten i Smask troligen kommer att bli svår att tillsätta. Men i värsta fall får jag väl rycka tag i en upplevelseetta...

Måste kolla kladdkakan nu.

//Gott

Inga kommentarer: