söndag 12 oktober 2008

Kär, kärare, kärast

Trodde du att du var kärast på jorden? Då trodde du fel. Jag är kärare. Jag lovar. Finns ju ingen bättre man än min :)

Nu har jag både haft balance och buggat. Kändes riktigt skönt att få upp flåset på buggen igen. Det är alltid så härligt högt tempo på tävlingsträningarna. Jag önskar bara att jag hade en partner att dansa med. Som det är nu får jag leva på andras partners. Vore ju bättre om jag hade min egen. Så är du intresserad? Hör av dig.

Syster; Den är röd och grön/brun (du vet ju hur det är med den där saken) och av märket Vaude. Har aldrig hört om det förut, men hittills har jackan klarat det som den är till för iaf. Fleecejackan är röd och en Haglöfs. Very good båda två.

Nu har jag lovat mig själv en Chailatte och bok eller eventuellt nåt på tv, om det visas nåt intressant så här på söndagskvällen.
Hade tänkt börja träna seriöst den här veckan. Får se om jag klarar den utmaningen...

//When you walk, on by

Inga kommentarer: