måndag 20 oktober 2008

Kyligt

Idag har jag verkligen försökt vara en riktigt duktig student. Har lyckats ganska bra också.
Hade lektion på förmiddagen. Utvecklingssamtal stod på schemat. Vet inte om jag lärde mig så mycket (brukar inte vara så när jag har lektioner med den läraren) men nu är ännu en uppgift avklarad iaf.
Hade möte med sponsoransvarig för Smask efteråt. Känns bra det där. Jag tror ha kommer göra ett riktigt bra jobb.
Minglade runt på kåren en stund efteråt. Mest för att svara på lite frågor och sånt. Folk har förvånandsvärt många frågor till en general...eller kanske det inte är så konstigt. Vad vet jag? Jag har aldrig gjort det här förut. Jag chansar och hoppas på det bästa...

Nu har jag varit hemma några timmar. Ätit lunch och mailat lite. Ska försöka hinna med att diska och eventuellt korrigera ett AUO-arbete inna jag ska på Stilmöte. Tydligen är det jag som ska hålla i mötet. Jag som inte var med förra veckan. Men men, jag börjar bli ganska bra på att chansa.
Senare har jag fler möten att klara av. Börjar kännas att Smask drar igång nu. I like :)

//Swing it

1 kommentar:

Anonym sa...

Ojojoj... Du har bara börjat få frågor. Just you wait!