lördag 18 oktober 2008

Crazy

Har haft en ganska trevlig kväll ändå, Var hos Sanna först. Första gången jag var hemma hos henne sen det blev hennes lägenhet och inte Patriks. Kändes lite konstigt. Sen gick jag och Fia vidare till Anton där ett helt gäng underhöll. Jobbade hårt på att hitta pojkar som inte var ettor till att vilja vara med i Smask-kommittén, men det gick sådär.
På kåren spelade masters of the univers...ity. Duktiga som alltid, och underbart läskiga med sina linser. Jocke alltså...
Hade riktigt roligt faktiskt. Hade sällskap av Fia större delen av kvällen, och annars höll ljudarna mig sällskap. Är glad att jag gik ut istället för att bara sitta hemma.
Måste dock komma på vilken buss jag ska ta imorgon till Pite, Har faktisktbokat bord raring, så allt är ordnat för våran romantiska kväll. Hoppas bara att teatern är bättre än recensenterna säger...
Undrar om man borde ta nåt att äta...

//I just can't sleep

Inga kommentarer: