fredag 24 oktober 2008

Åh, vilken härlig dag

Jag blev klar med sista AUO-uppgiften innan lunch! Vad sägs om den? Det ska egentligen inte vara klart förrän på torsdag, och så är jag klar nu! Känns så dunderskönt. Det enda som återstår är att det ska korrekturläsas, och det hoppas jag att raringen ska hjälpa mig med. Trots vädret har jag en riktigt bra dag med andra ord.

Har bara tagit det lugnt nu på eftermiddagen, och tänkte gå ut en sväng för att handla hallon faktiskt. Kanske något annat gott som man kan ha smoothies också. Tänkte se till att inte vara sådär jobbigt hungrig när raringen väl kommer hem. Jag glömmer ju alltid bort hur länge han faktiskt jobbar, och hur våra mat-tider inte alls stämmer överrens. När man kommer hem kanske man ska krypa upp i soffan med en smoothie och kolla på film... Inte så dumt...

//lalallalalalallalalalallala

Inga kommentarer: