tisdag 14 oktober 2008

Inte den bästa av dagar

Vaknade med ont i halsen. Great. Jag som hade sånglektion på morgonen. Dock gick det över efter en kopp lenande chailatte. Kollade mailen och hade fått ett svar på mitt mail till all personal på skolan ang när Smask är. Produktionsveckan är examinationsveckan. Sablar! Examinationer är obligatoriska, och vi kan inte ha en massa folk som inte kan vara med att jobba under den viktigaste veckan på hela projekten. Tror ni jag kan flytta hela examinationsveckan? Om jag lyckades med den bedriften vore jag den bästa generalen någonsin (nog för att jag antagligen är det redan, men men) Jag tror dock att det är kört på den punkten, coh att vi helt enkelt får hoppas på det bästa.
Hade sånglektion, som gick riktigt bra trots lite hostatacker och sen jobbade vi med ett grupparbete inom AUO. Sen gick jag till kåren för att fixa smakshemsidans inloggningsuppgifter och kolla om jag kunde hitta mitt band. Det gjorde jag och jag fick väääldigt dåliga nyheter. Ett annat band ska köra Louise Hoffstenlåtar, och dom ska spela innan oss. Sablar igen! Så vi höll ett litet bandmöte med dom bandmedlemmar som var på plats och försökte komma på vad vi skulle göra. Vi hade många idéer. Alltifrån gerillamarknadsföring (sätta upp affischer innan dom, så att det skulle vara dom som härmade oss istället för tvärtom) och utpressning. Men det som kändes som den enda utvägen var att hitta nåt annat att spela. Och det gjorde vi! Det blir Britney Spears :) Vi har otroligt många häftiga planer på vad vi ska göra, spela och hur vi ska marknadsföra hela kalaset. Det kommer bli grymt!
Så nu är det "bara" Smaskproblemet som återstår...

Nu ska jag ta tag i metodikuppgiften.

//Piece of me

1 kommentar:

Anonym sa...

Järnspikar! Har du haft läckor i ditt band så någon annan fått insidertips och kunnat sno din finfina spelningsidé?? Och Brittan... du ä'nte klok på'n fläck ju...

Jag har kör ikväll. Vet inte om jag ska åka. Rösten är inte på topp ännu, jag fick slita ont i söndags och just nu känns det som om min förkylning (och Fredriks) har börjat om igen! Blä. Jag har vaknat flera dagar med ont i halsen och snuva. Fast ontet går över under dagen. Knepigt det där.

*kram*