måndag 13 oktober 2008

Duktig flicka

Jag har bara läst lite i boken ikväll, och jag har övat duktigt. Men rösten är ju inte vad den borde vara. Du har nog rätt syster, vi borde vila en stund till egentligen...
Ja mor, det var jubileum förra inlägget. Stort. Och ja, jag har fått tillbaka pengarna faktiskt, så nu är allt frid och fröjd.
Boken är förresten utläst nu. Så jag kanske läst lite mer än jag borde ha gjort, men jag har lärt mig låten iaf! Och nu ska jag skicka ett Smask-mail, så jag gör lite bra saker ibland också.

Saknar min fästman. Önskar vi bodde ihop för typ hundrade gången. Det vore härligt. Vi träffas alldeles för sällan. Men så blir det när vi båda har liv att leva i varsin stad... Men en vacker dag blir han förfärad över riktigt hur mycket kläder och annat jag verkligen släpar in i vårt gemensamma hus. Vi kanske blir tvugna att skaffa hus på en gång istället för att leta efter en ny lägenhet. Bara för att få plats med mina prylar. Längtar du raring?

//Spark of hope

Inga kommentarer: