lördag 1 november 2008

Halloween

Så var årets Halloweenfest avklarad. En av dom få kvällarna som det är kö in till kåren. Jag hade en mycket trevlig kväll. Som vanligt tycker jag inte rätt kostymering vann, men men. Dansade, skrattade och pratade hela kvällen lång. Hade rätt ont fötterna när jag väl gick hem, men förutseende som jag är hade jag med mig ett par extraskor och även mysbrallor att dra på mig när jag gick till och från kåren. Det är ju rätt så kallt nuförtiden.
Har haft en mycket segdragen förmiddag. Ätit, duschat, och ätit lite mer. Ska snart dra iväg till Lule för lite schlagershow.

Har pratat med lillprinsen också idag. Sötnosen har fått ögoninflammation han också! Ängeln har ju det för tillfället hon också... Stackars mina små raringar...
Han satt alldeles stilla till en början när vi pratade, och han är inte den som sitter stilla så mycket. Men när mormor kom upp till datorn så tror jag han plockade fram lite energi, för då for han upp och ner på stolen för att visa sin finfina gomage. Tillslut tyckte mormor att det blev lite väl styrigt, så vi sa hejdå. Har pratat med lillen ganska mycket senaste tiden. I like. Saknar ju så mycket!

//La la bamba

Inga kommentarer: