måndag 24 november 2008

Nä, se det snöar

Skulle bli storm i natt sa dom, och visst blåste det, men storm vet jag väl inte om jag skulle kalla det. Kallt, blåsigt och snöigt är det dock. Eller egentligen inte så kallt, men blåsten gör att man måste pälsa på sig bra nog.

Vi tog Britneybilder igår. Elin ska redigera idag. Hoppas hon får till det bra, men det tror jag nog. Hon har ju några att jobba med iaf, trots att ljuset alltid var ett problem. Roligt var det. Är inte långt kvar, ska försöka boka in lite stäm/dansrep i veckan. Det behövs. Tiden går ju så otroligt fort!
Efter boogien gick vi hem till mig och spelade spel. Spelade tp mellan halv tio och tre på natten. Vi var en aning övertrötta där på slutet, och det slutade med att jag lät Jonas vinna abar för att få gå och sova. Annars hade jag ju självklart vunnit :)

Var lite segt att kliva upp i morse, men det ordnade till sig till slut. Var på skolan och jobbade med en av gruppuppgifterna i auo. Hade ett kort litet möte med Nille för att kolla av så vi var på rätt väg. Börjar bli lite nervös nu faktiskt. Det är ju trots allt på mitt ansvar alltihop... Jajja, allt jag kan göra är mitt bästa. Försäljningen av riksSmaskdvd:n går också ganska bra. Jag tror nog att vi kan få in en hel del beställningar. Det som kan vara svårt är de andra skolorna...
Nu är jag hemma och har ätit och fixat enkäten vi ska använda till auo-uppgiften. Ska snart sätta igång med uppgift 1. Skulle vara så skönt att bli av med en iaf...
Men jag måste jobba lite Smask idag också känner jag, sen är det ju Stilmöte också...

//Sweet miss Blue

Inga kommentarer: