fredag 7 november 2008

Jag har en plan

Jag vet att ni alla väntat med spänning på att få veta hur min helg kommer se ut. Tyvärr kan jag inte tillgodose ert behov av att få veta hela helgens planer, men jag kan iaf berätta hur dagen kommer att se ut.

Frukost och sånt tjaft är redan avklarat. Nästa uppdrag är att läsa lite auo. Lite mer om individuella utvecklingsplaner. Ska även beställa lite böcker.
Ska ta reda på tvätten som hänger på tork och plocka undan i min oerhört stökiga lägenhet.
En tripp bort till Backen för att köpa lite småsaker som mappar och badrumsmatta. Sen hem för att baka lite bröd och plugga lite mer. Borde även sjunga lite på sångläxan och städa badrummet.
Det borde väl vara planer så det räcker för en dag va?

Kvällen då? Undrar ni. Jo, Collision Course spelar på kåren, men jag vet inte. Dom väntade sig tydligen väldigt mycket folk, och det har jag inte lust med. Plus att jag i så fall vill ha sällskap. Imorgon däremot spelar Ale Möller Band. Det är ju lite intressant... Dom svänger ju rätt bra. Time will tell.

//Du finns i varje andetag

1 kommentar:

Anonym sa...

Collosion Course heter dom!