tisdag 11 november 2008

Distans

Jag tror jag skulle passa bättre som distanselev. Jag lär mig absolut ingenting på pedagogiklektionerna nu för tiden. Var med på förmiddagen, men kände att jag kunde göra bra mycket mer vettiga saker om jag gick hem istället, så här sitter jag nu.
Har mailat iväg länkarna till de två specialpedagogikkurser som jag velar mellan, till Sture som ska få hjälpa mig att välja. Jag ser inte riktigt vad som är skillnaden.
Tänkte beställa böcker till auo:n (shit va med böcker man ska ha hela tiden...) och läsa vidare om utvecklingsplaner. Borde verkligen ta tag i att börja med den uppgiften också. Särskilt eftersom min sångfröken är sjuk idag, så det blir ingen sånglektion i eftermiddag. Jag har alltså inga lektioner förrän 16, då det är balance. Direkt efter det är det körmetodik, och sen snabbt upp till skolan för att äta nåt, sen rep. En sån där besvärlig tisdag idag igen...
Borde kolla upp lite böcker på biblioteket också. Är ute efter nån bok som handlar om ett barngeni av något slag. Även det till auo.

Bara att sätta igång med andra ord.

//I'm Mrs Lifestyle of the rich and famous

Inga kommentarer: