måndag 10 november 2008

Lathet

Jisses va trött jag var i morse! Kom inte i säng förrän strax efter ett igår. Vi var hos Elin och kollade på film efter boogien.
I morse när klockan ringde var det kolsvart ute. Jag var säker på att jag hade ställt klockan fel och att det egentligen var mitt i natten, men så var det ju inte. Vintern är i antågande.
Har varit otroligt lat idag. Var visserligen på lektion under förmiddagen, men nu på eftermiddagen har det varit värre. Fastnade vid mitt pussel som jag började med igår. Det enda vettiga jag har gjort är att försöka få tag på lärare på gymnasiet hemma inför mitt hembesök nästa vecka (ja, det är bekräftat, jag får åka hem) Fick bara tag på en, men jag ska fortsätta imorgon.
Nu ska jag iväg på Stilmöte, och sen är det audition för konfrencier till Smask :)

//Det är inte särskilt snyggt

Inga kommentarer: