tisdag 25 november 2008

Skumt

Och snön bara fortsätter falla. Nu har vi någre decimeter att leka med. Just nu är det uppehåll, men enligt vädret ska det komma mer inatt. Har vi tur så öppnar dom valsberget snart. Ska evetuellt upp till Kåbdalis den 9:e för att fira Chrismas födelsedag. Jag vill åka skidor jag.

Har varit på gymnasiet och gjort en enkätundersökning idag. Imorgon ska vi tillbaka för att göra samma sak med en annan klass. Har även varit duktig och fört in resultaten i datorn så vi kan jobba med det sen. Intressant att se vad de tycker. Det ska bli kul att sammanställa det hela.

Nille varnade mig idag för att jag skulle få ett jobbigt mail som innebär en massa arbete. Har inte fått det än, men jag bävar... Ska kanske ta och skriva lite loggbok också idag om jag hinner. Dock måste jag gå och handla också. Sen är det ju balance och efter det far jag till Lule för att sjunga.

//Ge mig din kärlek

3 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis gumman på Katarinadagen. Hoppas att dagen som helhet har varit bra. Har försökt ringa dej men inte lyckats. Puss och Kram

Anonym sa...

Hehe, hur går det där med loggningen??? Man ska föregå med gott exempel vettu...

Hoppas du kommer iväg på lite ski, själv vet jag inte när det ska kunna bli av. As always. Istället är det inplanerat pub på Folkan i Njutånger på fredag, Läskbackarna spelar ju! Weee...
Och helgen efter det är det julbord med Fredriks jobb och veckan efter det är det fest med mitt jobb. Puh! Tur att vi hoppade över festen med Fredriks jobb nere i Gävle, vi kände att det fick räcka med alla de vanliga julförberedelserna.

Jag hittade klänning till bröllopet i helgen!! Jippie!

*kramelikram*

Niles sa...

Jag bara jäklas lite med dig ibland. Så jobbigt var det faktiskt inte ;)