onsdag 5 november 2008

Kvällspyssel

Jo syster, jag vet att Obama inte är någon ängel direkt, men om man ser till vad som var alternativet...
Tips inför helgen? Karamellfabriken om den har öppet. Ingalunda har bara sommaröppet va? Annars har väl systrarna nåt galleri va? Annars har jag inte så många fler idéer. Inte mer än att tänka på att göra sånt som man inte har så mycket tillfälle att göra i storstan. Åka ut till stugan kanske? Om det inte har blivit för kyligt för det förstås.

Jag har haft barnkörsmetodik idag. Dagens lektion var inriktad mot de minsta barnen, så Nilas får se upp när jag kommer hem, för då ska vi sjunga må du tro. Man blir grymt inspirerad och vill köpa en massa böcker, sjunga med en massa barn och köpa en massa coola rytminstrument.
Har till och med kommit på hur jag ska tillverka ett instrument till världens sötaste systerson.

Har letat böcker till nya kursen idag. Hittade dom flesta på blocket, men tyvärr ingen lyckoträff som jag hade förra gången då en och samma säljare hade alla böcker och denna säljare dessutom befann sig i Pite. Men jag hittade dom hos flera olika försäljare iaf, och bara inte frakten blir för dyr så tjänar jag på att köpa dom så.

Imorgon är det plugg på förmiddagen, möte med Sture för att gå igenom om jag läser det jag behöver för att kunna ta examen när jag vill, Smaskmöte, och sen tror jag att jag ska till Lule och sjunga. Dock blir ju det ganska sent, så jag vet inte exakt hur det blir.
Ikväll ska jag pyssla på med att trä armband. har gjort det dom senaste kvällarna och snart är jag klar med alla rosa jag vill ha, men sen vill jag även ha en massa blå och gröna. Bild kommer när dom är klara.

//Som stormen river öppet hav

Inga kommentarer: