torsdag 6 november 2008

Vad göra nu?

Vad gör man en helg då fästmannen är borta, flera av vännerna åker hem, nån annan vän har lektioner och ny pojkvän och man inte har nåt speciellt inplanerat förrän på söndag? Hade ju en liten plan på att följa med Nils till Boden, men han ska stanna ända till på söndag, och jag känner inte riktigt för att spendera en helg i Boden. Inte för att jag har mer att göra här men...

Har hittat helt underbara skor på H&M:s hemsida, och en underbar klänning och en fin festtopp. Klänningen och toppen ska jag inhandla, men skorna? Mjjaaa, risken finns att jag inte får jättemånga tillfällen att använda dom. Men dom är ju så fiiina... Vi får se.

Har pratat med lillen ikväll. Stackarn är sjuk :( Jättehög feber hade han idag den lille sötnosen. Jag fick dock se mest mage eftersom han inte hade ro att sitta ner.

Temamötet gick bra. Precis som väntat hade de andra bra idéer med sig. Tog inte ens hälften så lång tid som det tog förra gången att bestämma tema. Alla var ganska överens. Nille fick ingen talan eftersom han vägrade svara i telefon, så du kan inte komma och klaga vettu Nille pille. Eftersom jag uppenbarligen kommer vara rätt så ledig i helgen så kommer jag nog ringa dig då. Om jag inte glömmer bort det igen, jag är ju duktig på sånt.

//I tid och rum

1 kommentar:

Niles sa...

Som jag sa, vi försöker igen och temat blir säkert jättebra! Även fast jag inte vet om det än ;) Men alla är ju superkreativa så jag är lugn! :)

Skickade precis en bra idé till dig på din facebook... Kolla den