måndag 3 november 2008

Löften, löften

Kursstart idag. Och vad tänker man när man startar en ny kurs? "Den här gången ska jag börja med uppgifterna i tid och inte vänta till sista sekunden." Så, det är vad jag även denna gång lovar mig själv. Jag är ju grymt nöjd med att jag faktiskt lyckades med det förra kursen, så jag tänkte fortsätta på samma spår.
Tänkte skriva ut allt jag behövde idag, men eftersom vissa saker låg på 140 sidor, så kändes det lite väl dyrt. Skrev ut de som hade relativt få sidor, så senare i veckan ska jag sätta tänderna i det där. Idag ska jag istället läsa barnkörsmetodik.
Har även varit hos Sture och kollat upp lite extrakurser. Funderar på ifall jag hellre vill läsa en extrakurs i Lule, eller om det blir bättre att läsa en distanskurs. Blir ju mer fritt schemamässigt om man tar en distanskurs... Samtidigt mer att läsa.

Ska försöka planera in när jag ska åka som studentambassadör också. Tiden verkligen rusar iväg, och snart är alla veckor uppbokade. Har hittat en vecka där jag inte missar så mycket (några möten, balance och körauskultation) så jag kanske kan lyckas fara iväg då. Ska kolla med Sanna om det är ok att jag åker dit bara.

//Solnedgång

1 kommentar:

jlindbergh sa...

...men om det inte är en distanskurs kanske det blir billigare att åka buss!