fredag 28 november 2008

Egotripp

Kändes inte helt bekvämt att strutta omkring i skoluniform sådär på blanka dagen mitt i skolan. Men nu är bilderna tagna, och Lania ska skicka dom till mig i eftermiddag och har jag riktig, riktig tur så kommer min älskade fästman göra affischen. Synd bara att han är väldigt upptagen den här helgen...
Känns lite konstigt att det bara är jag som kommer vara på affischen, men vi kommer ju inte hinna ta bandbild förrän sent, och jag vill få upp affischerna så snart som möjligt. Det får bli lite av en egotripp helt enkelt...

Det är så otroligt vackert ute... Man tappar nästan andan, så underbart är det. På sånglektionen stod jag hela tiden och såg ut på snön som föll i stora flingor. Underbart. Det känns som att man borde göra något speciellt med all denna skönhet, men jag tror att det enda som gör den rätta är att titta på den, njuta av den så mycket som möjligt innan den försvinner. Man skulle ha åkt slalom idag... -4 grader och vindstilla=perfekt slalomväder.

Nu är det dags för lunch och sen lite skrivande på spelskola innan jag ska upp på skolan igen.

//I won't let the sun go down

1 kommentar:

jlindbergh sa...

Ja det är så fint, så fint! Nu har dom dessutom julpyntat hela stan här, inklusive stadsparken som blivit väldigt vintrig och upplyst. Ska bli spännande att se vad årets isdjur blir..