måndag 24 november 2008

Set the world on fire

Har tänt alla mina värmeljus i vardagsrummet och hallen nu :) 12 stycken... Försöker få upp lite värme här inne. Förutom ljusen har jag även satt på mig en fleecetröja och tofflor, fast det är ju standardoutfiten numera i min lilla lya. Kallat kallt. Hjälper ju inte att det blåser snålblåst där ute heller. Hade turen att få åka med Pär hem från skolan.

Har hittat en frisyr jag vill ha. Men jag vet inte om jag känner att jag har råd att klippa mig så här före jul. Det är ju den stora julklappsköparmånaden nu. Och efter den månaden är det ju inte så många som har mycket pengar över direkt... Vore dock trevligt att klippa sig innan spelningen.
Har även problemet med klädbyten... Vet inte riktigt hur jag ska lösa alla dom. Men men, det är ju hela två veckor kvar.

Nu ska jag sjunga och dansa lite, så jag är förberedd tills då flickorna kommer vid halv nio.

//I'll do anything to be the one

1 kommentar:

jlindbergh sa...

Frisyr? Finns det bild nånstans? Måste ju finnas tusen bilder på brittan..
Visa! *klapp klapp klapp*
Visa! *klapp klapp klapp*