lördag 8 november 2008

Stjärna på is

Jag gick till kåren igår. Fick lite sällskap från alla möjliga männskor. Spelningen var väl ok. Inte min typ av musik, men dom är duktiga. Det roligaste är ju alltid att kolla på Frallan som är så inne i musiken, men igår var det även sjukt roligt att titta på Totte också. Han kunde alla texter och for upp och ner hela tiden, och det är ju helt ok, men det roliga var ju att han stod i ett gäng med upplevelseettor som aldrig sett bandet förr. Sjukt roligt att titta på. Han försökte verkligen få med sin flicka i hoppandet också.
Vi gick hem direkt efter spelningen. Jag var trött och inte på humör för att hänga med massa fulla människor, så jag gick hem och sov.

Idag är jag medsläpad på att åka skridskor i ishallen. Några grabbar har lånat ihop några skridskor från en skola, så vi ska leka av oss lite på isen. Jag hoppas bara att det inte blir hockey. Det är jag inte sugen på.
Ikväll är det Ale Möller som gäller. Det var inte hans band som skulle komma, utan bara han och två till, men det blir säkert minst lika bra det. Jag och Nicklas ska göra sällskap.

//Jag kan va bättre än bra

Inga kommentarer: