torsdag 6 november 2008

Lösningen

Jag löste mitt dilemma genom att göra allt utom att köpa yoghurt. Fick nöja mig med havregrynsgröt till frukost idag igen.
Jag sov lite längre (till nio) hade inte tänkt gå till gymmet, men fick så dåligt samvete att jag gick iväg till slut ändå. Tränade lite kortare tid, men hann med nästan allt som jag brukar göra ändå. Hade lite högre tempo än vanligt och värmde inte upp så jättelänge. Hade hela tiden bilden av mig själv i Val Thorens, med lössnö upp till knäna och underbar utsikt, framför mig, och då gick det ganska bra att motivera mig.
Har även lyckats tvätta nu på förmiddagen. Har maskiner i nu, ska snart hämta. Så jag har med andra ord haft en ganska produktiv morgon. Nu ska jag försöka läsa lite om individuella utvecklingsplaner också. Då kan jag känna mig nöjd.
Förutom att jag fortfarande inte har ring Nille. Fy på mig!
Har inte hitta på nåt bra tema till Smask heller. Och vi som har temamöte idag :( Hoppas de andra har en massa bra idéer, vi har ju trots allt en hel bunt upplevelseproducenter. Jag hade ju inga förslag förra året heller, men det funkade ju ändå.

Nej, dags för soffan och lite utvecklingsplaner nu...

//Yes I'm movin'

2 kommentarer:

Niles sa...

"Don't Panic"

jlindbergh sa...

Vilken härlig träningsmotivation!
Ingen som kommer kunna säja "you are a bit stiif in ze legz" i vinter! :D

(ordverifiering: "pille" - Skriv in de tecken du ser i bilden ovan. haha.)