söndag 2 november 2008

Snö

Inte mycket, men lite. I alla fall här. Hemma är det tydligen hur mycket snö som helst (ok, liiite överdrivet kanske). Men Nilas har åkt pulka och byggst snögubbar idag. Det går inte så bra här... Fusk skulle man kunna kalla det.


Igår var det ju schlagerkväll som stod på schemat. Började med middag på restaurang tillsammans med några goda vänner sen hem en sväng för att spela lite "Hur fan visste du det?" Det var svåårt. Men men, jag kom inte sist :) Sen bar det av till schlagershowen. Vi satt och väntade hur länge som helst kändes det som innan dom drog igång. Alla andra på klubben var ju sådär lagom runda under fötterna, så vi kändes oss lite udda. Sen så var det ju ingen schlagershow. Visst sjöng dom några schlagers, men en massa annat också. Lite besviken på det. Sen hade det u varit trevligt med lite dans också och inte bara sång efter sång. Men jag blev iaf lite imponerad av sång insatserna. Lite, inte mycket. Jag hade inte så höga förväntningar.

Nu har jag tjatat lite på folk som har glömt skicka sina ansökningar. Ikväll ska jag sätta mig och vidarebefodra alla ansökningar till de som ska ha dom.

//Jag vill ta kälkarna fram

Inga kommentarer: