onsdag 5 november 2008

Dilemma

Var duktig och diskade undan nyss. Allt för att få så mycket tid över till plugg imorgon. Dock kom jag precis på att jag helt har glömt min tvättid som jag fixade när jag kom hem från skolan. Hann alltså glömma det på en och en halv timme. Jag är dålig...
Så alltså borde jag tvätta imorgon. Funderar även på om jag bör träna på morgonen. Har inte varit i gymmet alls den här veckan. Men å andra sidan skulle jag vilja sova ut för en gång skull. Fast, hur många får den lyxen en vardag? Råkar man dessutom ha en liten en hemmavid, så är det ju ännu mindre chans att man någonsin får chans att sova ut. Men jag kan ju inte leva mitt liv efter hur andra lever sitt eller hur? Så frågan återstår: gymma eller sova en timme extra?
Det är ju även frågan om frukost. Min nya favorit, naturell yoghurt med hallonsylt, kräver en viktig ingrediens som jag inte har hemma: yoghurt. Så jag vill ju gärna hinna handla det innan jag äter frukost. Har varit utan två dagar nu, och abstinansen gör sig gällande.
Upplösning av detta otroligt spännande drama följer i nästa inlägg.

Har insett att jag behöver klippa mig också. Mitt hår ser för hemskt ut. Om jag ska åka hem så tar jag det då. Annars får jag så lov att leta reda på en lagom billig frisör här.

//Lyssna till ditt hjärta

1 kommentar:

Niles sa...

Mycket schlager nu alltså...