lördag 1 maj 2010

Mycket jobb och lite lek

Första maj är här och Lule välkomnar den med ganska tråkigt väder.
Gårdagens valborg bjöd på snöslask, kyla och dimma. Ett perfekt tillfälle för de stackars sextonåriga brudarna att dra på sig högklackat, tunna strumpbyxor, den kortaste kjolen i garderoben och den tunna skinnjackan. Perfekt för en kväll ute på stan.

Jag däremot drog på mig det tjockaste jeansen jag har, tjock tröja och vinterjacka. Det var jag glad för när vi tog en sväng förbi brasan på Porsön och lyssnade lite på Snapsakademien.
Resten av kvällen spenderades hos David. Mycket trevligt var det.

Idag ska jag förbereda till praktiken. Har verkligen ingen inspiration, men jag måste komma på nånting... Johan har i alla fall lovat att han ska bjuda mig på fika på stan, så jag har nånting att se fram emot.

Just det! Patrik är ju stan också. Han jobbar med Idol och de är här och ska ha sökningar imorgon. Jag hoppas verkligen att han kommer ha tid med lilla mig idag.

//Superstar

Inga kommentarer: