onsdag 26 maj 2010

Eurovision

Visst var det otroligt jättejobbigt att Eurovision var så osynkat? Att titta på dansarna var ju i princip omöjligt. Fruktansvärt irriterande och jag hoppas verkligen att de ordnar saken till imorgon.
Annars tyckte jag tävlingen var helt okej. Vi hade ju fått veta att det skulle vara sämre låtar igår än vad det är imorgon, men jag tyckte ändå den får godkänt. Jag tycker dock att det är lite trist med alla dessa låtar på orginalspråk, men å andra sidan är det mer Eurovisionigt. Jag och Johan skrattade gott åt Finland och vi höll lite extra på Irland och Belgien. Eftersom både de låtarna gick vidare så måste vi ha gjort något rätt.




Idag har jag haft sovmorgon. Jag älskar sovmorgon. Tanken är att jag nu ska äta frukost och sen plugga lingvistik. Förberedande av föreläsning ska jag också försöka klämma in.

//If I loose my mind

Inga kommentarer: