måndag 10 maj 2010

Ett virrvarr

Ett problem som egentligen inte är ett problem överskuggas av dåligt samvete, som överskuggas av problem som ingen vet om, som överskuggas av en uppgivenhet, som överskuggas av jobb, som överskuggas av plugg.

Jag vet inte vad som är var längre.

Skulle ha lyssnat på konsert på Kåren ikväll, men bussarna gick dålig och jag kände att jag inte ville ta upp andras tid mer. Folk har annat att göra än att umgås med mig. Jag hoppas på att få lite gjort här hemma, som att planera lektionerna jag ska ha imorgon. Önskar jag hade en tv att tillgå, då hade vi tittat på film imorgon.

//Drive me insane

5 kommentarer:

Mamma sa...

Oj oj. Det låter lite snurrigt och förvirrat tycker jag. Man undrar ju. Kramar

Anipet sa...

jag vill ha mer Åsatid :)
Kommer du inte på sittningen på fredag, behöver se ett Åsa leende :D

Åsa sa...

Jag känner inte att jag har råd tyvärr Annika...

Mamma sa...

Jaha
Vad är det du inte tycker att du har råd med nu?

Åsa sa...

Mamma: Allt ;) Det Annika menar är att det är vårsittning i Pite.