måndag 24 maj 2010

Vilken helg!

Det har varit helt underbart i helgen.
Så kul att ha så många vänner tillbaka i stan. Vi har njutit av varandras sällskap, dansat, sjungit, skrattat, pratat, skrattat lite till och helt enkelt haft en riktigt bra helg.
Jag och Lania har hängt ihop som ler och långhalm och jag gissar på att det var ett välbehövligt avbrott i hennes frenetiska d-uppsatsande.


Foto: Annika Pettersson


Igår när jag kom hem bestämde vi oss för att grilla ute på Gültzaudden tillsammans med Magnus och Max.



Jag har surfat runt lite och sökt efter jobb nu. Funderar på om jag skulle orka pendla mellan Lule och Boden. Fast å andra sidan kan man söka och sen ta ställning till om man ska ta det eller inte om man nu blir erbjuden jobbet.

Just nu måste jag plugga och förbereda lektioner till imorgon.

//For the big time baby

Inga kommentarer: